Categories: Aktuality

Čo ďalej s kvalitou ubytovacích zariadení v Tatrách?

Oblastná organizácia cestovného ruchu Región Vysoké Tatry systematicky pracuje na kontrole zvyšovania kvality poskytovaných služieb v našich veľhorách. Novinkou v tejto oblasti je tzv. Kódex ubytovacích zariadení. Tento má pomáhať dodržiavať kvalitu služieb, ako aj zavádzať určité štandardy. Sami klienti, návštevníci našich hôr, budú môcť ubytovateľov kontrolovať. Práve dnes, 16.7.2013 boli odovzdané prvé kódexy ubytovacím zariadeniam.

Maximálne 180 subjektov vo Vysokých Tatrách zabojuje o svoje miesto medzi elitou najlepších poskytovateľmi ubytovacích služieb. Oblastná organizácia Región Vysoké Tatry bude prideľovať ubytovateľom Kódex ubytovacieho zariadenia.

„Našim cieľom je zvýšiť kvalitu poskytovaných služieb v ubytovacích zariadeniach a zaviesť v nich isté štandardy. V decembri minulého roku sme odovzdávali certifikáty kvality pre gastro zariadenia. V nastolenom budeme pokračovať aj tento rok a postupne sa už zameriavame na zvyšovanie kvality služieb aj v tunajších hoteloch, penziónoch, či iných zariadeniach poskytujúcich pre návštevníkov Tatier ubytovanie,“ povedala Lenka Maťašovská výkonná riaditeľka Oblastnej organizácie CR Región Vysoké Tatry.

Nový ubytovací kódex získa len to členské zariadenie Združenia cestovného ruchu Vysoké Tatry, ktoré splní 10 bodov kódexu. Kódexy budú obsahovať okrem formálnych náležitostí, či potvrdenia, že ubytovateľ je platiteľom daní a členských poplatkov aj bod informujúci, že ubytovateľ poskytuje klientom regionálnu kartu TATRY Card, či bod potvrdzujúci overovanie názoru samotných klientov na kvalitu poskytovaných služieb cez dotazníky „Spoznaj svojho hosťa“.

Kódex bude umiestený na recepciách ubytovacích zariadení na viditeľnom mieste, takto budú ubytovatelia pod neustálou kontrolou. Samotní hostia si budú kódexy čítať a tieto služby a štandardy následne vyžadovať.

Tatranci sa pustili po ceste vyžadujúcej kvalitné služby. Cesta to nie je ľahká, ale rozhodne jediná správna, ktorej cieľom budú spokojní klienti, ktorí sa do Tatier budú radi vracať.

Recent Posts

Tatranskí záchranári opäť prepisujú tabuľku s rekordmi

Tento víkend záchranári Tatranskej horskej služby – dobrovoľného zboru uzatvárali februárovú bilanciu na lyžiarskych svahoch.…

7 dní ago

Výstava Cash Revolution ako pocta bankovkám v Grand Hoteli Kempinski High Tatras

Až 40 umeleckých diel môže vidieť verejnosť prvýkrát vo Vysokých Tatrách Štrbské Pleso –Po prvýkrát…

2 týždne ago

Prichádza  jubilejný 70. ročník Veľkej ceny Slovenska

V roku 2025 oslávime už 70. ročník VCS, jedných z najstarších pretekov nielen na Slovensku…

3 týždne ago

Jarné prázdniny v Tatrách – na lyžiach, s mega snehuliakmi a horami zážitkov

Vysoké aj Nízke Tatry ponúkajú na jarné prázdniny všetky aktivity, ktoré k zime patria. Na lyžiach,…

3 týždne ago

Časopis TATRY 1/2025

V prvom čísle roku 2025 časopisu TATRY sa dočítate: Martina PetránováPo zjazdovkách aj naďalej grátis,…

4 týždne ago

Zranená labuť sa ocitla v záhrade domu

Majiteľ domu objavil na svojom pozemku poranenú labuť, ktorá krvácala z ľavého krídla. Nálezca ohlásil…

4 týždne ago